27.12.2016

Ensimmäinen



Havahduin tänään siihen, että lähtö on jo kuukauden päästä! Vastahan pohdin vaihtokohdetta ja koko asia tuntui hyvin kaukaiselta. On tässä pitkin vuotta tullut hiljalleen valmistauduttua vähintäänkin ajatuksen tasolla lähtemään, mutta siltikään en kykene sisäistämään sitä, että lähtö on oikeasti näin lähellä kuin se on. Tuskin uskon, että oon oikeasti menossa ennen kuin istun lentokoneessa tammikuun lopussa. Jos silloinkaan. Lentolippua en ole vieläkään ostanut, vaikka tiedän jo millä lennolla olen menossa. Kyllä sen ehtii, vaikka parempi olis toki ennemmin kuin myöhemmin...

Vaihtoon olen tosiaan lähdössä Alankomaihin, Maastrichtin yliopistoon kevääksi 2017. Ja koska haluan, että mulle jää jotain dokumenttia kokemuksesta, niin kirjoittelen sitten tänne blogiin. Blogin ulkoasun pistin pikaisesti kasaan internetin avulla ja nimikin on vain pikainen heitto, en tiedä miten kauan sitä kestän. Blogia olen viimeksi kirjoitellut todella kauan sitten, eli vaikka on periaatteessa tuttua hommaa, niin on vaikea sanoa miten aktiivisesti tulee loppujen lopuksi kirjoiteltua. Kuvia haluaisin myös laittaa vaihto-ajalta tosi paljon, mutta saa nähdä.

Tein tuonne blogin ylälaitaan sivun (klik), jossa esittelen tarkemmin itseäni ja taustojani, jos nyt tänne joskus joku tuntematon sattuu eksymään, jota kiinnostaa. :D Enpä ole muuten hetkeen kirjoitellut mitään pitempää epäakateemista tekstiä, joten tällä hetkellä tuntuu tosi oudolta ja typerältä, mutta jospa se tästä lähtisi käyntiin, kun vain jaksaa sinnikkäästi kirjoitella.

Follow my blog with Bloglovin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti